Kinderdagopvang

Kinderdagverblijf de Zwaaghalsjes biedt dagopvang aan kinderen van 0 tot 4 jaar. De locatie is helemaal vernieuwd en beschikt over een heerlijke tuin. Centraal gelegen in Zwaag met prima parkeergelegenheid.

Kinderdagopvang

Een gloednieuw kinderdagverblijf

De naam Zwaaghalsjes is sinds jaar en dag bekend als een populaire peutergroep in Zwaag. We horen regelmatig van ouders dat zij zelf vroeger bij de Zwaaghalsjes hebben gespeeld en dat nu hun kindje ook gunnen. De prachtige locatie is helemaal vernieuwd, waardoor er nu naast peuters ook kinderen vanaf 0 jaar kunnen worden opgevangen. Het kinderdagverblijf is van maandag t/m vrijdag open van 7.00 tot 18.30 uur. De Zwaaghalsjes beschikt over een heerlijke tuin en is goed bereikbaar. De parkeerplaats is voor de deur.

U bent van harte welkom voor een kennismaking met ons mooie kinderdagverblijf. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 0229 248770. Via onderstaande link kunt u uw kindje ook alvast aanmelden. Wij nemen dan contact met u op.

De Zwaaghalsjes is onderdeel van Kindcentrum Ooievaarsnest.

Uw kind aanmelden

Leerkracht aan het woord

We zijn een ambitieus maar ook een heel gezellig team.