Zowel voor als na schooltijd kunnen de kinderen terecht bij onze BSO. Linda, Shanaya en Sharon zorgen voor een fijne start van de dag of een gezellige middag/avond aansluitend aan de lesdag.

De leukste buitenschoolse opvang

28-06-2021

Het Ooievaarsnest voor opvang en onderwijs

Met onze eigen Ooievaarsnest opvang, kunnen wij de kinderen iedere schooldag op onze eigen school opvangen en hoeven zij niet meer naar een andere locatie te worden overgebracht. Wel zo fijn en vertrouwd voor de kinderen en makkelijk voor u.

Voor de BSO maken we gebruik van gezellige, fijne ruimtes om 's morgens voor schooltijd in alle rust de dag te beginnen of na schooltijd te relaxen en te spelen. Daarbij hebben we natuurlijk ons grote schoolplein en de heerlijke speeltuin om lekker buiten te spelen. Opvang en onderwijs lopen vloeiend in elkaar over in de voor kinderen vertrouwde omgeving. Leerkrachten en leidsters werken samen, hebben overleg en kennen op die manier de kinderen heel goed en weten wat zij nodig hebben. Dat is prettig voor kinderen, maar ook voor ouders.

Aanmelden bij onze BSO is heel eenvoudig. U vult het digitale formulier in en u ontvangt van ons een aanbod op maat.  In de handige rekentool kunt u uitrekenen wat de kosten voor u zijn o.b.v. uw inkomen. Goed om te weten: onze opvang behoort tot de goedkoopste van de regio! Zo houden we kinderopvang voor iedere ouder toegankelijk. Voor vragen kunt u ook altijd een mail sturen naar c.sunnotel@talenthoorn.nl.