Vol bewondering bestuderen de kinderen de mooie diertjes die een klasgenoot mee naar school genomen heeft. Een prachtige kans om te leren over de oranje domino kakkerlak.

De mooiste lessen brengen de kinderen zelf in!

04-12-2019
De mooiste lessen ontstaan soms vanzelf. Bijvoorbeeld wanneer een kind iets mee naar school neemt en daar vol enthousiasme over kan vertellen. De beste manier om de wereld van buiten naar binnen te brengen! Dit zijn gouden kansen voor de leerkracht om aan te haken bij de natuurlijke nieuwsgierigheid en verwondering die jonge kinderen hebben.